İade Prosedürü

İADE PROSEDÜRÜ

Web sitemiz üzerinden aldığınız ürünü, teslimat tarihinden itibaren 14 iş günü içerisinde faturanız ile iade edebilirsiniz. Bayilerimizden yapılan alışverişlerimizde cayma hakkı yoktur.

Satın alınan ürünün garanti süresi, ürün teslim tarihi itibariyle başlar ve 2 yıldır. Ürünün garanti süresi içerisinde bir üretim hatası ortaya çıkması durumunda faturanızla birlikte iade işlemleri adımını takip edebilirsiniz.

İade İşlemleri:

  • 4442857 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimizle görüşerek veya  atlashali.satisdestek@atlashali.com.tr mail adresine mail atarak iade talebinizi tarafımıza iletiniz.
  • Mailde fatura kesilen ad soyad, fatura numarası, fatura tarihi, iade sebebi ve iade edilmek istenen ürün veya ürünlerin bilgisi yer almalıdır.
  • Takiben talebiniz değerlendirilecek ve yasal süresi içerisinde başvuru yapmışsanız iadenin teslim alınacağı adres bilgisi paylaşılacaktır.
  • Garanti ve cayma hakkı kapsamında yapılan iadelerde iade kargo ücreti Atlas Halı’ya aittir. Ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için teslimatın Atlas halı tarafından bildirilecek kargo firmasına yapılması gerekmektedir. Bildirilen kargo firması dışında yapılan gönderimlerde kargo ücretinden Atlas halı sorumlu değildir.
  • İade edilecek ürünlerin, kargoda zarar görmesini önleyecek şekilde teslimatını yapınız. Ambalaj yetersizliği nedeniyle kargoda zarar gören ürün veya ürünler kabul edilmeyecektir.
  • Kargo adresimize ulaştığında ürün, Atlas halı tarafından incelenir, şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır.
  • İade talebiniz onaylandığında, yasal süresi olan 10 gün içerisinde ödemiş olduğunuz ücret iade edilir.

İptal İşlemleri:

Siparişlerinizi kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. Bunun için 4442857 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimizle görüşmeniz veya atlashali.satisdestek@atlashali.com.tr adresine mail atmanız yeterlidir. 

Atlas Halı Aksesuar ve Mobilya Sanayi Ticaret A.Ş.