HalınGüvende Nedir?

    *Değerli Tüketicimiz;

    1 Ocak 2024 itibariyle SigortHalı projemiz sona erecektir.İşlemlerinize Halıngüvende uygulamamızla devam edebilirsiniz.Detaylı bilgi için 0850 259 70 70 numaralı çağrı merkezimizden yada atlashali@atlashali.com.tr bilgi alabilirsiniz.

    Bilgilerinize arz ederiz.

     

    Halın Güvende ile halınız koruma altında tüm Atlas Halılar Halın Güvende özelliğiyle garanti kapsamına girmeyen tüm kullanıcı hatalarına, su baskınlarına, kesilmelere, çıkmayan lekelere karşı 1 yıl korumalıdır. Bu tür durumlarda kazaya maruz kalan halınız aynı desen ve ebattaki yenisi ile değiştirilecektir.

     

    Satın almış olduğunuz halı 1 yıl süre ile Atlas Halı tarafından güvence altındadır.

    Halınızın güvencesi fatura kesildiği andan itibaren başlar ve 1 yıl devam eder.

    Halınızın aktivasyon işlemi satın alma işlemini gerçekleştirdiğiniz bayi tarafından yapılmaktadır. Fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde kayıt işlemi yapılmayan halılar güvence kapsamına alınmayacaktır.

    Güvence dışında kalan durumlar ve halınızın zarar görmesi durumunda yapılması gereken işlemlerin bulunduğu broşürü 1 yıl süre ile saklanması gerekmektedir.

    Faturada bulunan her halı güvence altında olup 1 yıl içerisinde her halı için 1 değişimi kapsamaktadır

    Güvence altında olan ürünün üretim ve stokta olması durumunda aynı ürün ile değişim yapılacaktır

    Üretimde ve stokta olmaması durumunda ebat ve marka değişikliği olmadan muadil bir ürün ile değişim işlemi yapılacaktır.

    Yeni halının güncel perakende fiyat listesinin %20'si kadar tutarı havale ile hesap numarasına ödeme yapılması gerekmektedir.

    Atlas Halıyı tercih ettiğiniz için teşekkür eder, iyi günlerde kullanmanızı dileriz.

     

    Güvence Kapsamına Dahil Olan Durumlar:

    1. Ütüleme aletleri, lamba, mum, sigara ve benzerlerinin temasıyla oluşan hasarlar
    2. Kullanım kaynaklı kesilme ve yırtılma sonucu oluşan hasarlar
    3. Garanti harici solma ve renk atma durumlarında oluşan hasarlar
    4. Dikkatsizlik sonucu herhangi bir sebeple çıkmayacak şekilde lekelenmeler sonucu oluşan hasarlar
    5. Çocukların sebep olduğu durumlar sonucu ortaya çıkan hasarlar
    6. Halı temizleme merkezinde oluşan hasarlar
    7. Evcil hayvanların verebileceği hasarlar
    8. Katalogtaki kalite, desen ve ebatlar
    9. Mekan içerisinde su, kalorifer tesisatı arızaları, boruların patlaması, sızdırması, kırılması sonucu oluşan hasarlar
    10. Açık unutulan musluklardan dolayı su basması durumunda oluşan hasarlar
    11. Olağanüstü yağışlar neticesinde sel ve su basması sonucu oluşan hasarlar
    12. Yaşam alanında kullanıp faturayı şirket adına kesilen ürünlerde (kullanıcı evinde kullandığını beyan ettiğinde geçerlidir)

     

    Güvence Kapsamına Dahil Olmayan Durumlar :

    1. Yangın, yıldırım, infilak ve hırsızlık
    2. Halının altında meydana gelen lekeler
    3. Özel ebat, kesme yolluk, ticari amaçlı kullanılan ürünler
    4. Atlas Runner güvence kapsamına dahil değildir
    5. Garanti Kapsamına giren hatalar ve hasarlar
    6. Paketleme, stoklama ve nakliye hasarları
    7. Ürünün çalınması
    8. Unutma, kaybetme
    9. Özel olarak üretilmiş duvardan duvara ve özel ebatlarda dokunan ürünler
    10. Açık alanlarda kullanılan ürünler
    11. Üretimi durdurulan, katalogta bulunmayan (serisonu) halılar

     

    Halın Güvende ile halınız koruma altında;

    Hasar Durumunda Yapılacaklar

    Halıyı satın alırken ;

    Bayii tarafından size verilecek ürünün fatura yada fişini 1 yıl boyunca saklayınız

    Halınızın zarar görmesi durumunda;

    0850 259 7070 nolu çağrı merkezi hattını arayarak benzersiz kod ve ödeme bilgisi alıp ön kayıt yaptırınız

    Ardından sms ile tarafınıza gelen banka hesap numarasına havale yaparken ön kayıt esnasında tarafınıza iletilen ön kayıt numaranızı (benzersiz kod) yazmayı unutmayınız

    Ödeme yapılmaması durumunda değişim işlemi yapılmayacaktır. Değişim süreciniz iptal edilecektir.

    Evraklarınızı doğru ve eksiksiz şekilde gönderilen linke yükleyiniz

    Halınızın değişimi onaylandıktan sonra tarafınıza gelen onay sms ile hasarlı halınızı satın almış olduğunuz bayinize teslim ediniz

    Yeni halınızın bayinize gönderilmesi tarafımızca yapılacaktır

    Yeni halınız bayinize ulaştıktan sonra çağrı merkezimiz tarafınıza sms ile bilgilendirme sağlayacaktır.

    Müşteri İlişkileri Departmanına gönderilecek evrak listesi;

    1. Halının alış faturası veya fişi
    2. Kimlik fotokopisi
    3. Hasar dilekçesi